Tuesday, July 26, 2011

karnivalton 24hb Julai 2011

sila klik sini untuk melihat gambar seterusnya.

Pada hari Ahad lepas, perkarangan SKBBP begitu meriah dengan kehadiran murid - murid bersama - sama dengan ibubapa mereka untuk program Karnivalton. Program ini merupakan salah satu kaedah dan peluang bagi warga SKBBP merapatkan perhubungan dengan komuniti luar disamping dapat mencari dana - dana tertentu untuk meningkatkan serta memperbaiki prasarana mahupun akademik murid - murid SKBBP sendiri.

Dato' Seri Haji Ahmad Husni bin Mohamad Hanadzlah dijemput untuk merasmikan program ini hadir tepat jam 8.00 pagi telah disambut meriah oleh warga SKBBP dengan paluan kompang dan juga bunga - bunga manggar. Pagi tersebut juga begitu indah kerana Dato' Rusnah binti Kassim juga telah hadir sama untuk sama - sama memeriahkan lagi majlis tersebut. Dengan diiringi para VVIP yang terdiri daripada guru besar - guru besar kawasan sekitar yang berhampiran dan juga para pendidik SKBBP serta ahli - ahli PIBG, kemeriahan pagi tersebut kelihatan begitu cemerlang sekali.

Pelbagai program telah diadakan bermula jam 8.00 pagi sehingga 1.30 petang antaranya :

1. Pameran kesihatan
2. Pameran denggi
3. Rakan cop
4. Pertandingan pakaian beragam
5. Pertandingan Kolum 1 Malaysia
6. Pertandingan mewarna
7. Gerai - gerai jualan
8. Tuju lagu

Tahniah diucapkan kepada semua guru dan juga ahli PIBG serta warga SKBBP kerana telah bertungkus lumus untuk menjayakan program ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...