Wednesday, May 4, 2011

Minggu kempen keselamatan dan Pertandingan Kompang Formasi peringkat daerah


klik sini untuk melihat gambar selebihnya.


4hb Mei 2011 SKBBP telah menjemput pihak dari Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan untuk memberikan sedikit taklimat ringkas berkenaan dengan keselamatan jalanraya dan keselamatan di sekolah. Warga SK Bandar Baru Putera juga diberi panduan bagaimana caranya mengenalpasti bahaya di persekitaran dan juga akibat serta cara - cara untuk mengelak dari perkara buruk berlaku. Taklimat ringkas tersebut disampaikan oleh En. Mohd Sahid Bin Yusof merangkap NYDP SK Bandar Baru Putera.

Taklimat diberi dalam bentuk tayangan filem animasi dan juga pameran dimana program ini diadakan di Lobi SKBBP bermula jam 9.00 pagi dan berakhir pada jam 10.00 pagi.

klik sini untuk melihat gambar selebihnya.

Pada hari yang sama juga, pertandingan kompang formais peringkat daerah juga berlansung dan diadakan di SK Silibin bermula jam 10.00 pagi dan berakhir pada jam 11.45 pagi. Sebanyak 7 buah sekolah menyertai mewakili zon masing - masing. Setiap sekolah telah memberikan persembahan yang baik. Tahniah pada pasukan SKBBP yang memberikan persembahan terbaik pada hari itu. Pasukan kompang sekolah telah dinobatkan sekali lagi sebagai johan buat 3 tahun berturut - turut. TAHNIAH pada guru - guru yang memberi bimbingan dan juga pada anak - anak murid yang berbakat.

Semoga bersedia yang terbaik untuk ke peringkat yang lebih tinggi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...